Бацькоўскі ўніверсітэт

  • Автор записи:
  • Комментарии к записи:0 комментариев

Тэматычны план работы  работы бацькоўскага ўніверсітэта

Старавольскага ВПК дзіцячы сад- ПШ

на 2022/2023 навучальны год

Школа з’яўляецца найважнейшым сацыяльным інстытутам, з якім сям’я ўзаемадзейнічае на працягу ўсяго навучання дзіцяці. Эфектыўнасць адукацыі і выхавання дзіцяці шмат у чым залежыць ад таго, наколькі цесная гэтая сувязь. Супрацоўніцтва сям’і і школы ў інтарэсах дзіцяці можа быць паспяховым толькі ў тым выпадку, калі яны стануць саюзнікамі, што дазволіць ім лепш даведацца дзіцяці, улічваць яго індывідуальныя асаблівасці пры развіцці яго здольнасцяў, сфармаваць жыццёвыя арыенціры і каштоўнасныя прыярытэты.

Мэта Бацькоўскага універсітэта — павышэнне педагагічнай і псіхалагічнай культуры бацькоў, фарміраванне адказнага, пазітыўнага бацькоўства.

Асноўныя задачы Бацькоўскага ўніверсітэта:

-фарміраванне каштоўнасна-сэнсавых асноў бацькоўства; актуалізацыя пачуцця адказнасці за выкананне бацькоўскіх функцый;

— фарміраванне і развіццё псіхолага-педагагічных кампетэнцый бацькоў у галіне сямейнага выхавання (фарміраванне ведаў аб сямейнай псіхалогіі, дзіцяча-бацькоўскіх адносінах, узроставых асаблівасцях дзяцей, фарміраванне гарманічных сямейных адносін, навыкаў канструктыўнага ўзаемадзеяння з дзецьмі і інш.), Садзейнічанне развіццю навыкаў самаадукацыі бацькоў;

-забеспячэнне мэтанакіраванай работы па прафілактыцы сямейнага недабрабыту і сацыяльнага сіроцтва, зніжэнне рызыкі канфліктных сітуацый і крызісных станаў, ўзнікнення цяжкасцяў у сямейным выхаванні, аказанне своечасовай псіхолага-педагагічнай і інфармацыйнай дапамогі сем’ям, якія трапілі ў цяжкую жыццёвую сітуацыю;

 

-арганізацыя эфектыўнага супрацоўніцтва і партнёрства бацькоў навучэнцаў i ўстановы адукацыі.

 

№ п/п Назву раздзела, тэмы заняткаў, пералік пытанняў 

 

Тэрмин правядзення Форма правядзення Адказныя
1 ступень “ Маё дзіця – малодшы школьнік”  (1-4 кл.)( 1 паўгоддзе)
1 Тэма 1. Адаптацыя вучняў  у 1-м класе. Фізіялагічная, псіхалагічная і сацыяльная адаптацыя навучэнцаў да школы. Прычыны сацыяльна-псіхалагічнай дэзадаптацыі. Дапамога дзіцяці ў адаптацыі да школы. верасень лекцыя/практыкум Шаркота А.С. 

псіхолаг СПЦ

2 Тэма 2. Галоўныя правілы здаровага ладу жыцця. Здароўе школьніка і яго поспехі ў вучобе. Фарміраванне здаровага ладу жыцця навучэнцаў малодшых класаў. Асноўныя правілы здаровага ладу жыцця: рацыянальнае харчаванне, рухальная актыўнасць, станоўчыя эмоцыі. Роля сям’і ў фізічным выхаванні дзяцей. Кодэкс сямейнага здароўя кастрычнік круглы стол / семінар-практыкум 

 

Жураўлева Н.У.
3 Тэма 3.Эфектыўныя зносіны ў сям’і — залог поспеху школьніка.

Сутнасць сямейных зносін. Сям’я як сістэма міжасобасных узаемадзеянняў. Зносіны як працэс ўзаемаўплыву. Асаблівасці сямейных зносін.

Культура сямейных зносін. Уплыў зносін бацькоў з дзецьмі на іх паўнавартаснае развіццё. Навыкі эфектыўнай камунікацыі. Стварэнне ў сям’і атмасферы абароненасці, цяпла і любові

лістапад гутарка/ 

семінар-практыкум

Козіч Т.А.
4 Тэма 4. Ўзроставыя псіхафізіялагічныя асаблівасці навучэнцаў 4-х класаў. Пазнавальная рэфлексія: здольнасць усвядоміць прычыны навучальных няўдач і поспехаў. Фарміраванне адвольнасці пазнавальных працэсаў: увагі, памяці. Асобасныя асаблівасці малодшых школьнікаў. снежань   гутарка / семінар-практыкум 

 

Тарасюк Т.В. 

псіхолаг СПЦ

2 паўгоддзе
1 Тэма 1.Рэжым дня школьніка.

Выкананне санітарна-гігіенічных норм. Арганізацыя рэжыму дня школьніка. Выхаванне самастойнасці і арганізаванасці ў першакласніка

люты гутарка/інтэрактыўны занятак Шаркота А.С. 

 

2 Тэма 2.Уплыву сям’і на эмацыйны стан дзіцяці.

Сямейны дабрабыт і сямейнае няшчасце. Фактары, прычыны і індыкатары сямейнага недабрабыту. Сем’і са схаванай формай няшчасця.

Уплыў унутрысямейных адносін на развіццё асобы і псіхічнае здароўе дзіцяці

сакавік круглы стол / гутарка 

 

Жураўлева Н.У.
3 Тэма 3.Значэнне школьнай адзнакі ў жыцці дзіцяці.

Адзнака і ацэнка ведаў навучэнцаў. Крытэрый ацэнкі. Уплыў ацэнкі на самаацэнку вучняў. Рэкамендацыі бацькам па фарміраванні ў дзіцяці навыкаў самакантролю, умення працаваць самастойна, выхаванні цікавасці да ведаў

красавік гутарка/калаж 

 

Козіч Т.А.
4 Тэма 4. Дзіця і камп’ютар.Камп’ютар дома: карысць ці шкода? Камп’ютарныя гульні.

Уплыў камп’ютара на арганізм і асобу дзіцяці. Плюсы і мінусы выкарыстання камп’ютара вучнем. Як правільна арганізаваць працу навучэнца за камп’ютарам. Захаванне здароўя дзіцяці падчас працы за камп’ютарам

май  круглы стол /  семінар-практыкум 

 

Тарасюк Т.В. 

псіхолаг СПЦ

 

Добавить комментарий

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.