Тэматычны план работы работы бацькоўскага ўніверсітэта
Старавольскай пачатковай школы Пружанскага раёна
на 2023/2024 навучальны год
Школа з’яўляецца найважнейшым сацыяльным інстытутам, з якім сям’я ўзаемадзейнічае на працягу ўсяго навучання дзіцяці. Эфектыўнасць адукацыі і выхавання дзіцяці шмат у чым залежыць ад таго, наколькі цесная гэтая сувязь. Супрацоўніцтва сям’і і школы ў інтарэсах дзіцяці можа быць паспяховым толькі ў тым выпадку, калі яны стануць саюзнікамі, што дазволіць ім лепш даведацца дзіцяці, улічваць яго індывідуальныя асаблівасці пры развіцці яго здольнасцяў, сфармаваць жыццёвыя арыенціры і каштоўнасныя прыярытэты.
Мэта Бацькоўскага універсітэта — павышэнне педагагічнай і псіхалагічнай культуры бацькоў, фарміраванне адказнага, пазітыўнага бацькоўства.
Асноўныя задачы Бацькоўскага ўніверсітэта:
-фарміраванне каштоўнасна-сэнсавых асноў бацькоўства; актуалізацыя пачуцця адказнасці за выкананне бацькоўскіх функцый;
— фарміраванне і развіццё псіхолага-педагагічных кампетэнцый бацькоў у галіне сямейнага выхавання (фарміраванне ведаў аб сямейнай псіхалогіі, дзіцяча-бацькоўскіх адносінах, узроставых асаблівасцях дзяцей, фарміраванне гарманічных сямейных адносін, навыкаў канструктыўнага ўзаемадзеяння з дзецьмі і інш.), Садзейнічанне развіццю навыкаў самаадукацыі бацькоў;
-забеспячэнне мэтанакіраванай работы па прафілактыцы сямейнага недабрабыту і сацыяльнага сіроцтва, зніжэнне рызыкі канфліктных сітуацый і крызісных станаў, ўзнікнення цяжкасцяў у сямейным выхаванні, аказанне своечасовай псіхолага-педагагічнай і інфармацыйнай дапамогі сем’ям, якія трапілі ў цяжкую жыццёвую сітуацыю;
-арганізацыя эфектыўнага супрацоўніцтва і партнёрства бацькоў навучэнцаў i ўстановы адукацыі.
№ п/п | Назву раздзела, тэмы заняткаў, пералік пытанняў
|
Тэрмин правядзення | Форма правядзення | Адказныя |
1 ступень “ Маё дзіця – малодшы школьнік” (1-4 кл.)( 1 паўгоддзе) | ||||
1 | Тэма 1. Адаптацыя вучняў у 1-м класе. Фізіялагічная, псіхалагічная і сацыяльная адаптацыя навучэнцаў да школы. Прычыны сацыяльна-псіхалагічнай дэзадаптацыі. Дапамога дзіцяці ў адаптацыі да школы. | верасень | лекцыя/практыкум | Тарасюк Т.В.
псіхолаг СПЦ |
2 | Тэма 2. Галоўныя правілы здаровага ладу жыцця. Рэжым дня школьнікаў. Выхаванне самастойнасці і навыкаў у арганізацыі асабістага часу і вучэбнага асяроддзя у шкоьнікаў | лістапад | круглы стол / семінар-практыкум
|
Шаркота А.С. |
3 | Тэма 3.Значэнне школьнай адзнакі ў жыцці дзіцяці.
Адзнака і ацэнка ведаў навучэнцаў. Крытэрый ацэнкі. Уплыў ацэнкі на самаацэнку вучняў. Рэкамендацыі бацькам па фарміраванні ў дзіцяці навыкаў самакантролю, умення працаваць самастойна, выхаванні цікавасці да ведаў |
люты | гутарка/
семінар-практыкум |
Жураўлева Н.У. |
4 | Тэма 4. Дзіця і камп’ютар.Камп’ютар дома: карысць ці шкода? Камп’ютарныя гульні.
Уплыў камп’ютара на арганізм і асобу дзіцяці. Плюсы і мінусы выкарыстання камп’ютара вучнем. Як правільна арганізаваць працу навучэнца за камп’ютарам. Захаванне здароўя дзіцяці падчас працы за камп’ютарам |
красавік | гутарка / семінар-практыкум
|
Козіч Т.А.
псіхолаг СПЦ |